2 3 4 5 6 7 8 9 10

Sunday, October 16, 2011

စိန္တံခ်ဴ ႏွင္႔ က်မ၏ အဓိဌာန္

သူငယ္ခ်င္းမ်ားအားလံုး ၂၀၁၀ ႏွစ္သစ္မွာ ေပ်ာ္ရႊင္ခ်မ္းေျမ႕ပါေစ.. အရာရာေအာင္ျမင္ပါေစလို႔.. ႏႈတ္ခြန္းဆက္ ဆႏၵျပဳပါတယ္... ခရစ္စမတ္ရက္ ကလည္းတျဖည္းျဖည္း နီးလာေတာ႔ အလိုလိုေပ်ာ္ေနမိတယ္... ထို႔အတူ မွတ္မွတ္ရရ အဲဒီရက္မွာ ျဖစ္ခဲ႔တဲ႔ က်မရဲ႕ အေၾကာင္းေလးကို သူငယ္ခ်င္းအားလံုးကို ေျပာျပခ်င္လာမိတယ္...အဓိက ကေတာ႔ အားလံုး သတိ ရွိေစခ်င္တာပါ...
လြန္ခဲ႔တဲ႔ ၂၀၀၂ ခုႏွစ္ေလာက္က က်မ သံရံုး၀န္ထမ္းလုပ္တုန္းကျဖစ္ပါတယ္..... လခကို လစဥ္ ၂၅ ရက္ေန႔ဆို ေပးပါတယ္.. ဒါေပမဲ႔ ဒီဇင္ဘာ (၂၅)ရက္ေန႔က ခရစ္စမတ္ေန႕ ျဖစ္ေနေတာ႔ (၂၄)ရက္နဲ႔ ၾကိဳေပးလိုက္ပါတယ္.... လစာေတြကို စာအိတ္နဲ႕ထုပ္....staple နဲ႔ ပိတ္ျပီး ေပးတာဆိုေတာ႔ ခ်က္ခ်င္းမေဖါက္မိပါ... အဲဒီအတိုင္း ပိုက္ဆံအိတ္ထဲကို ထည္႔ျပီး အိမ္သို႔ ယူသြားမိပါတယ္...
အိမ္ေရာက္ေတာ႔ ညေနျဖစ္ေနျပီဆိုေတာ႔ က်မက အဲဒီပိုက္ဆံအိတ္ကို အိပ္ခန္းထဲက အိပ္ယာေပၚ ဒီတိုင္း ထားျပီး ေမ႔သြားပါတယ္.... ေရခ်ိဳး၊ ထမင္းစား၊ တီဗြီၾကည္႔၊ မိသားစုနဲ႔ စကားေတြေျပာျပီး ေတာ္ေတာ္နဲ႔ အခန္းထဲကို ျပန္မ၀င္လာမိေတာ႔ပါ.... ညပိုင္းလဲ ေတာ္ေတာ္ညနက္မွ လူခ်င္းခြဲျပီး အိပ္ယာ၀င္လိုက္ၾကတယ္... က်မ ေခါင္းထဲမွာ ပိုက္ဆံလခကို သိမ္းဘို႔ကုိ လံုး၀ေမ႔သြားမိတာပါ... ေနာက္ေန႔ကလဲ ရံုးပိတ္ေတာ႔ ေအးေအးေဆးေဆးနဲ႔ ဘာမွကို မစဥ္းစားဘဲ အိပ္ခ်ပစ္လိုက္တာ...
မနက္က်ေတာ႔.. က်မတို႔ အိမ္ကို အစ္မတစ္၀မ္းကြဲမိသားစုလာတဲ႔ အခ်ိန္.. ကေလးေတြ တူမေလးေတြကို မုန္႔ဘိုးေပးမယ္ဆိုျပီး.. က်မ ပိုက္ဆံအိတ္ကုိ သတိရတဲ႔ အခ်ိန္က်မွ က်မရဲ႔ ပိုက္ဆံအိတ္ကို ရွာလို႔ မေတြ႕ေတာ႔ပါ.. လက္ရွိလြယ္ေနက် ပိုက္ဆံအိတ္ အျပင္ .. အခန္းထဲမွာ ရွိတဲ႔ တျခား ပိုက္ဆံအိတ္ (စလင္းဘတ္အိတ္) (၂)လံုးလဲ ရွာမေတြ႔ေတာ႔ဘဲ ေပ်ာက္ေနပါျပီ.....
အဲဒီေတာ႔မွ က်မ အရမ္းထိပ္လန္႔သြားပါတယ္...ျပီး.... ျပဴးျပဴးျပာျပာနဲ႔ လုပ္ၾကပါဦး... ရွာေပးၾကပါဦး... မေနညေနက .. အိပ္ခန္း.. အိပ္ယာေပၚတင္ထားတာ... အခုဘယ္ေရာက္သြားျပီလဲ... လုပ္ပါ.. ရွာေပးပါ... တအိမ္လံုးအႏွံ႕ရွာေပးပါ...က်မဘဲ အထားမွားလို႔လား.. ဆိုျပီး ေတြ႕တဲ႔သူတိုင္းကိုေမးမိပါတယ္..... အေဖ.. အေမ.. အမ.. အိမ္က ေကာင္မေလးပါမက်န္... ေျမလွန္ရွာၾကပါတယ္....အိမ္ထဲမွာေတာ႔ လံုး၀မရွိေတာ႔ပါ... ေနာက္ဆံုးေတာ႔ ေပ်ာက္သြားတဲ႔ ပိုက္ဆံအိတ္ကို ကားေခါင္မိုးေပၚကေနေတြ႔ပါတယ္... ေဘးမွာလည္း ၀ါးတံခ်ဴ တစ္ေခ်ာင္းနဲ႔ အတူတူေတြ႔ရတယ္... စိ္န္တံခ်ဴ သူခိုးက ကားရံုအမိုးေပၚကို ေမွာင္ရိပ္ခိုျပီး တက္... ကပ္လွ်က္ က်မအခန္းထဲမွာ လူမရွိတဲ႔ အခ်ိန္မွာ...တံခ်ဴနဲ႔ က်ဴျပီး ပိုက္ဆံအိတ္ေတြကို တံခါးေပါက္ သံတိုင္ၾကားကေန ယူပံုရတယ္...ေနာက္ထပ္က်န္တဲ႔ ပိုက္ဆံအိတ္ (၂)လံုးကိုေတာ႔ ျခံေထာင္႔က ျခံဳပုတ္အပင္ေတြၾကားထဲမွာ ျပန္ေတြ႔ပါတယ္.... ပိုက္ဆံအိတ္ေတြထဲမွာ ဘာမွ မရွိေတာ႔ပါ... အကုန္သမျပီး ယူသြားျပီျဖစ္ပါတယ္.... အဲဒီေန႔ကလဲ မွတ္မွတ္ရရ မွတ္ပံုတင္.. ၀န္ထမ္းကဒ္.. အားလံုးကို ထည္႔ထားမိေတာ႔... အခုေတာ႔ .. စိန္တန္ခ်ဴ က အားလံုးကို ယူသြားခဲ႔ျပီ... က်မအလြန္ႏွေမ်ာသြားခဲ႔ပါတယ္... က်မရိုးသားစြာရွာထားတဲ႔ ပိုက္ဆံေတြ သူတပါး ခိုးလို႔ ပါသြားတာကို စဥ္းစားရင္းနဲ႔ တႏံုႏံုခံျပင္းမိတယ္...
မငိုခ်င္ဘူး... အဲဒီပိုက္ဆံေတြျပန္ရခ်င္တယ္...ျမင္ေတာင္မျမင္လိုက္ရလို႔ ပိုပိုျပီး ေဒါသထြက္မိတယ္....ဒါေပမဲ႔ က်မ...သူတို႔ကို မက်ိန္ဆဲခဲ႔ပါ... ေအာ္ ..ယူသြားတဲ႔သူကေတာ႔ အခုေလာက္ဆို အထုတ္ကို ဖြင္႔ျပီး ေပ်ာ္ေနေလာက္ျပီ... ေငြကို အထုပ္လိုက္ကို ရလိုက္တယ္ .. .. ငါကြ ဆိုျပီး လက္ခေမာင္းမ်ားခတ္ခ်င္ခတ္ေနဦးမွာဘဲ လို႔ .... ေတြးမိတယ္... အားလံုးကလည္း စိတ္တံခ်ဴ ကေတာ႔ ေကာင္းေကာင္းၾကီး ေပ်ာ္ေနမွာ ....ဆိုျပီး ေျပာေနၾကေလရဲ႕....
က်မကေတာ႔ တစ္ေန႔မွ မေမ႔ပါ..... ငါဘာလုပ္ရမလဲ... ငါဘယ္လို လုပ္ရင္ေကာင္းမလဲဆိုျပီး ေန႔တိုင္း က်မအခန္းထဲ မွာ အိပ္ယာေပၚေရာက္ရင္ အျမဲ စဥ္းစားေတြးေတာမိပါတယ္.... အဲဒီ ပိုက္ဆံေတြကို ျပန္ရခ်င္ပါတယ္... ဘယ္နည္းနဲ႔မဆို ဒီ Amount ေလာက္ကို ျပန္လိုခ်င္ပါတယ္... ဒီထက္ပိုျပီးလဲ လိုခ်င္စိတ္မရွိပါ...ဘယ္သူကမွလဲ ျပန္မေပးပါဘူး... ဒီေတာ႔ ...က်မ အေတြးထဲမွာ ငါ ဘုရားမွာ သစၥာဆိုရင္ေကာင္းမလား...... အဓိဌာန္၀င္ၾကည္႔ရင္ေကာင္းမလားဆိုျပီး.. ျဖစ္လာပါတယ္.. အဲဒါနဲ႔ ပိုက္ဆံ ေပ်ာက္ျပီး (၅)ရက္ေျမာက္ေန႔မွာ က်မ အဓိဌာန္ ၀င္ဘို႔ဆံုးျဖတ္ျပီး ပထမဆံုး (၉)ရက္ ၀င္ပါတယ္.. တေန႔ကို မနက္တိုင္း ရံုးမသြားခင္ အခန္းတံခါးပိတ္ျပီး ေမတၱာသုတ္ (၉)ေခါက္ .....ညဖက္ (၉)နာရီမွာ ပဌာန္းေဒႆနာေတာ္ (၅)ေခါက္၊ ပရိမိတၱဇာလသုတ္ (၃) ေခါက္နဲ႔ ဓါရဏပရိတ္ (၃) ေခါက္ အခ်ိန္မွန္မွန္ ရြတ္ျပီး သစၥာဆုိျပီး ဆုေတာင္းပါတယ္... ဘုရားစာဆိုေနတဲ႔အခ်ိန္မွာ အခန္းထဲကို ဘယ္သူမွ ၀င္လာလို႔မရေအာင္ lock ခ်ထား ျပီး လုပ္ပါတယ္.. က်မရဲ႔ သစၥာဆိုပံုကေတာ႔ ရိုးရိုးေလးပါ... ျဖစ္သမွ်အေၾကာင္း အတိုခ်ဳပ္ ကိုစာစီလိုက္ျပီး တစ္ေၾကာင္းထဲနဲ႔ ထိထိမိမိက်စ္က်စ္လစ္လစ္ျဖစ္ေအာင္.. ခ်ေရးလိုက္ပါတယ္.. စိန္တံခ်ဴကိုလည္း အျပစ္စကား တခြန္းမွ မပါပါ.. က်မ ရဲ႕ အျဖစ္အပ်က္၊ လုပ္ေနတဲ႔ အဓိဌာန္ တေန႔စာေအာင္ျမင္ ခဲ႔ျပီ ျဖစ္တဲ႔အတြက္ က်မေပ်ာက္ဆံုးသြားေသာ ပိုက္ဆံ Amount အတိုင္း ျပန္ရ ရပါလို၏ ဟုဘဲ တိုတိုတုတ္တုတ္ ဆုေတာင္းပါတယ္.......ဒီအေတာအတြင္း ငါးပါးသီလလည္း ျမဲေအာင္ေနထိုင္ပါတယ္..
ဒီလိုနဲ႔ (၉)ရက္အဓိဌာန္ (၃)ပတ္ေျမာက္ တနဂၤေႏြေန႔ ...ေန႔လည္ က်မ ေရခ်ိဳးေခါင္းေလွ်ာ္ျပီး အိမ္ေရွ႕၀ရန္တာကို ထြက္လိုက္တဲ႔အခ်ိန္မွာ ထီေရာင္းတဲ႔ကားတစ္စီး က်မတို႔ အိမ္ေရွ႕ တည္႔တည္႔ကို ေရာက္လာတာနဲ႔ၾကံဳပါတယ္.. က်မ စိတ္မွာ သိပ္ျပီး ထီ ထိုးခ်င္သြားပါတယ္... ကိုယ္က လိုခ်င္စိတ္ရွိေနသူျဖစ္လို႔... အက်ိဳးအေၾကာင္းတိုက္ဆိုင္ခ်င္လို႔ျဖစ္မယ္ဆိုျပီး စိတ္ထဲျဖစ္မိတယ္... အဲဒါနဲ႔ က်မ မဂၤလာစံုတြဲ တစ္အုပ္ထိုးလိုက္ပါတယ္... အဓိဌာန္ကေတာ႔ ဆက္ျပီး မပ်က္မကြက္လုပ္ေနတုန္းပါဘဲ... ဒီလိုနဲ႔ လကုန္သြားပါတယ္.. ထီဖြင္႔ေတာ႔ က်မ ထီမတိုက္ပါဘူး.. ဘယ္တုန္းကမွလဲ ထီေပါက္စဥ္နဲ႔ မတိုက္ဘူးပါ... ေပါက္ရင္ သူတို႔လာေျပာမွာဘဲဆိုျပီး ဒီတိုင္းေနပါတယ္... က်မ (၉)၇က္အဓိဌာန္ေနာက္ထပ္ (၁)ေခါက္ ျပည္႔သြားျပန္ပါျပီ... လဆန္း (၅)ရက္ (၆)ရက္ေန႔ေလာက္ေတာင္ ေရာက္ေနပါျပီ... က်မကေတာ႔ ေမွ်ာ္လင္႔ေနဆဲပါ... ငါပိုက္ဆံ ျပန္ရရင္သိပ္ေကာင္းမွာဘဲ... ျပန္ရရင္ တတ္ႏိုင္သေလာက္ အလွဴလုပ္မယ္... အမွ်ေ၀မယ္... ...အင္း တကယ္လို႔ ထီမေပါက္ရင္လဲ တေနရာရာကေန ေငြ၀င္လာႏိုင္တာဘဲ.. ဆိုျပီးေတြးမိေနတယ္...
အမွတ္တရ ေဖေဖၚ၀ါရီ လ (၉)ရက္ေန႔.. အဲဒီေန႔က က်မရံုးကေနျပန္လာေတာ႔ အိမ္ေရွ႕မွာ Pick Up ကားတစီး ရပ္ထားတာ အေ၀းၾကီးထဲက ေတြ႔ရတယ္... ရံုး ferry က အဲဒီကားအေနာက္မွာ ကပ္ရပ္လိုက္ေတာ႔မွ ထီေရာင္းတဲ႔ ကားမွန္း သိရတယ္.. က်မစိတ္ထဲမွာ ဒိတ္ကနဲ ျဖစ္သြားျပီး က်မဆီလာတာမ်ားလား လို႔....ရင္ေတြေတာင္ တုန္သြားမိတယ္... အိမ္ထဲ၀င္သြားေတာ႔ ထီဆိုင္က အေရာင္းမန္ေနဂ်ာ နဲ႔ က်မ အေဖနဲ႔ အေမ ညီအမမ်ား... ဧည္႔ခန္းမွာ က်မကို ေစာင္႔ေနၾကတာ.. က်မ ဆုအေသးတစ္ခု ေပါက္တယ္တဲ႔... က်မ၀မ္းသာလိုက္တာ တကယ္ပါ...ထီလက္မွတ္က က်မဆီမွာဆိုေတာ႔ သူတို႔အားလံုး ေစာင္႔ေနၾကတာပါ.... က်မေတာင္းတဲ႔ဆု ျပည္႔ခဲ႔ျပီ.... ေငြ ကလည္း က်မ ေပ်ာက္သြားတဲ႔ Amount ေလာက္ဘဲ ျပန္ရခဲ႔ပါတယ္... အဲဒီ လအတြက္ကေတာ႔ (၂)လခစာ ေလာက္ ရလိုက္ျပီ ျဖစ္လို႔ ႏွစ္သစ္မွာ ပိုျပီး ေပ်ာ္ခဲ႔ရပါတယ္... မေမ႔ႏိုင္တဲ႔ အျဖစ္အပ်က္တခုပါဘဲ...
အခုဆို က်မ အခန္းျပဴတင္းေပါက္ကို ပိတ္တဲ႔ အက်င္႔လဲရသြားပါျပီ.. ပိုက္ဆံကိုလည္း လက္လြတ္စပယ္ မထားေတာ႔ပါဘူး...
ေနာက္ကိုလည္း က်မ အေတြ႔အၾကံဳေတြ အဓိဌာန္၀င္ျပီး ေအာင္ျမင္ခဲ႔တာေတြကို အားလံုးေသာ သူငယ္ခ်င္းေတြကို ေျပာျပခ်င္ပါေသးတယ္.... သူငယ္ခ်င္းတို႔ကို လဲ စိန္တံခ်ဴဆိုတာ တကယ္ရွိပါတယ္.... သတိရွိၾကပါလို႔ မွာခ်င္ပါတယ္....
ခင္မင္စြာျဖင္႔
C.D 

Posted by Celine Dion on December 22, 2009 at 6:00pm 

ကမ ၻာသစ္ စာစုမ်ားကို facebook တြင္ မိတ္ေဆြ သူငယ္ခ်င္းမ်ားအား မွ်ေ၀လိုပါလွ်င္ ေအာက္တြင္ ပါရိွေသာ facebook like icon အား Click ႏွိပ္၍ အလြယ္တကူ Share လုပ္ႏိုင္ပါသည္။  
 

No comments:

Recent Posts

လစဥ္အလုိက္ တင္ခဲ့ေသာ ပိုစ့္မ်ား

Popular Posts

ျမန္မာ့ေျမ

erer-outer'>