2 3 4 5 6 7 8 9 10

Monday, October 17, 2011

ဧည့္သည္ေလး

သူလာေတာ့မည္။ ကၽြန္ေတာ္တို. အားလံုး ဒီအခ်ိန္ကို ရင္ခုန္စြာ ေစာင့္စားေနႀကသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို. ဆိုသည္မွာ ကၽြန္ေတာ္၊ ကၽြန္ေတာ့္ဇနီးႏွင့္ ႏွစ္ဘက္မိဘ ေဆြမ်ိဳး အသိုင္းအဝိုင္းမ်ား ျဖစ္ၾကသည္။သူလာလည္မည္ဟ ုလြန္ခဲ့ေသာကိုးလဆယ္လက
ကၽြန္ေတာ္တို.သိၾကရသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို. အားလံုး ေပ်ာ္ၾကသည္။ ၾကည္ႏူးၾကသည္။

အားလံုးလည္း သူ.အတြက္ ေနရာထိုင္ခင္းျပင္ဆင္ေပးရင္း ေပ်ာ္ေနၾကသည္။ တေလာကလံုး ေတးသံသာမ်ားျဖင့္ ဖံုးလႊမ္း၍ အရာရာ ေအးခ်မ္းသာယာေသာ အရိပ္အေငြ.မ်ားသာ လႊမ္းျခံဳထားၾကသည္။လူတိုင္း လူတိုင္း ထီထိုးဖူးၾကလိမ့္မည္။ သို့ေသာ္
သိန္းထီေပါက္သည့္အရသာကိုေတာ့ လူတိုင္း ခံစားရလိမ့္မည္မထင္။ ကၽြန္ေတာ္လည္းမခံစားဖူးပါ။သို.ေသာ္သူလာမည္ဟုသိရေသာအခ်ိန္ကၽြန္ေတာ့္ခံစားမွဳ
သည္ သိန္းထီေပါက္ေသာသူ၏ ခံစားမွဳထက္ပိုမွာေတာ့ေသခ်ာသည္။ သူလာမည္ဟု
သိလိုက္ရေသာအခ်ိန္မွစ၍ ကၽြန္ေတာ့္ဘဝစာမ်က္ႏွာတစ္ခုေျပာင္းသြားေလၿပီ။ သူသာလွ်င္
ကၽြန္ေတာ့္ဘုရင္၊ ကၽြန္ေတာ့္ဘဝ၊ ကၽြန္ေတာ့္ယံုၾကည္ခ်က္ ျဖစ္ေပလိမ့္မည္။
သူေရာက္လာမည့္အခ်ိန္ကို ေစာင့္စားရသည္ကပင္ ရင္ခုန္လွိဳက္ေမာရေပသည္။


သူကေတာ့ ေပ်ာ္သေလာက္သာ ေနေပလိမ့္မည္။ ဘယ္အခ်ိန္ျပန္မည္မသိရ။ ရုတ္တရက္လာ၍ ခ်က္ခ်င္းျပန္ထြက္သြားႏုိင္သည္။ ေရာက္မလာဘဲလည္း ႏွဳတ္ဆက္ထြက္ခြာသြားႏုိင္သည္။ သူၾကာၾကာေနေအာင္ ကၽြန္ေတာ္တို. အစြမ္းကုန္ႀကိဳးစားၾကရမည္။ လူတိုင္းကိုယ္စီ
ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ႏွင့္ အသက္ရွင္ေနၾကသည္ဟုၾကားဖူးပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ သူ.ဆီက
ဘာမွ်မေမွ်ာ္လင့္။ တတ္ႏုိင္သေလာက္ ကိုယ္ကသာ အစြမ္းကုန္ေပးဆပ္ဖို. ျပင္ဆင္ထားသည္။
ဧည့္သည္ကို ဧည့္ဝတ္ေက်ပြန္ရမည္မဟုတ္ေလာ။ သို့ေသာ္ ရႏိုင္လွ်င္ တစ္ခုေတာ့
ဆုေတာင္းၾကည့္ခ်င္သည္။ ကၽြန္ေတာ္၏ ဧည့္ဝတ္ေက်ပြန္မွဳအတြက္ သူ၏ အသိအမွတ္ျပဳမွဳ
အနည္းငယ္မွ်သာလိုခ်င္ပါသည္။ အျပည့္အဝရလွ်င္ေတာ့က မၻာေပၚတြင္
ကံအေကာင္းဆံုးသူမွာကၽြန္ေတာ္ပါဟု ရင္ေကာ့ျပမိမည္ ထင္ပါသည္။ ဘာေတြပဲျဖစ္ျဖစ္
ကၽြန္ေတာ္တာဝန္ေက်ေစရမည္။ သူလိုအပ္တာမွန္သမွ် ျဖည့္ဆည္းေပးမည္။

ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ သူ၏ ဆက္ဆံေရးေျပလည္ေစရမည္။ ပန္းကေလးတစ္ပြင့္ကို ျမတ္ျမတ္ႏိုးႏိုး ျပဳစုယုယၾကသလို ကၽြန္ေတာ္လည္း သူ.ကို ျပဳစုယုယမည္။ သူ၏ ေမႊးပ်ံ.ေသာရနံ.ျဖင့္ ေလာကတခြင္ သင္းထံုေစရမည္။ သူသည္ ကၽြန္ေတာ္တို.၏ အထူးဧည့္သည္ေတာ္ ျဖစ္ေပသည္။ ေဟာ
……..သူ့အသံၾကားရသည္။ သူလာေခ်ၿပီ။

`အူဝဲ…………အူဝဲ………….အူဝဲ`

ဧည့္သည္ေလးေပါ့…….ကၽြန္ေတာ္တို.၏ အထူးဧည့္သည္ေလး….


ကမ ၻာသစ္ စာစုမ်ားကို facebook တြင္ မိတ္ေဆြ သူငယ္ခ်င္းမ်ားအား မွ်ေ၀လိုပါလွ်င္ ေအာက္တြင္ ပါရိွေသာ facebook like icon အား Click ႏွိပ္၍ အလြယ္တကူ Share လုပ္ႏိုင္ပါသည္။  

No comments:

Recent Posts

လစဥ္အလုိက္ တင္ခဲ့ေသာ ပိုစ့္မ်ား

Popular Posts

ျမန္မာ့ေျမ

erer-outer'>